معتبرترین تعمیر گوشی

تعمیر گوشی توسط تعمیرگروپ

دیگر نگران گوشی های اسیب دیده خود نباشید تعمیرگروپ با مهندسین مجرب و متخصص آماده عیب یابی و تعمیر انواع گوشی های آسیب دیده شماست

همین حالا از راه های زیر با ما در ارتباط باشید

تهران . خیابان ولیعصر . ابتدای خیابان میرداماد . مجتمع کامپیوتر پایتخت . برج آ . طبقه ۷ . واحد ۷۰۳

تلفن: ۸۸۶۷۹۸۳۴ همراه : ۰۹۱۲۶۲۳۴۴۹۴ پیج اینستاگرام ما: tamir_gruop

تعمیر گوشی

مشکلات نرم افزاری رایج در تعمیر گوشی Android

دررابطه‌با معرفی این نوع از مشکلات می‌توان گفت:

۱.  خالی شدن باتری:

یکی از رایج‌ترین مشکلات اندرویدی و همچنین iOS، مشکل خالی شدن باتری است که بیش از ۱/۵ کاربران در سراسر جهان با آن روبرو می‌شوند.

اگر مشکلات فنی را در این قضیه کنار بگذاریم، می‌توان مهم‌ترین دلایلی که در ابتدا بایستی آن را مدنظر داشت، مشکلات نرم‌افزاری دانست که در اثر مصرف باتری در حجم بالا توسط اپلیکیشن‌ها، بدافزارها و … ایجاد می‌شود.

۲.  عدم اتصال وای‌فای:

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم کرده‌اند، مشکل عدم اتصال وا‌ی‌فای است. این مشکل می‌تواند به علت عدم دسترسی به سیگنال وای‌فای و یا مشکلات اتصال به روتر از طریق گوشی ایجاد شود. در ادامه با ما باشید تا در بخش تعمیر گوشی در حالت نرم‌افزاری، راه‌حل آن را بیان کنیم.

۳.  خطا در همگام‌سازی با گوگل:

این مورد را می‌توان از مشکلات پردردسر برای کاربران داخلی دانست که ممکن است با سرور گوگل Sync نشود.

راه‌حل‌هایی را می‌توان برای این مشکل در نظر گرفت که متخصصین تعمیرگروپ به خوبی شما را راهنمایی میکنند.

۴.  فراموشی پسورد:

برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که گذرواژه ورود به موبایل خود را گم کرده‌اند، در این حالت دو روش برای ورود به گوشی موبایل وجود خواهد داشت.

۵.  عدم کارکردن کیبورد:

معمولا مشکل عدم کارکردن کیبور و یا دیرکار کردن آن ناشی از ضعیف بودن گوشی و یا نرم‌افزار نامناسب است.

مشکلات نرم افزاری رایج در تعمیر گوشی iOS

برای ۵ مورد باقی‌مانده از مشکلات گوشی‌های موبایل، می‌خواهیم به بررسی ۵ مشکل رایج در گوشی‌های آیفون از برند اپل بپردازیم که عبارتند از:

  1. عدم سینک شدن آیفون با شبکه آیتونزiTunes، یکی از نرم‌افزاری متعلق به سیستم‌عامل iOS است که اختلالات آن می‌تواند منجر به خراب‌شدن گوشی اپل شما شود.
  2. مشکل پرشدن حافظه: همان‌طور که می‌دانید، دل‌های گوشی اپل از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و این می‌تواند منجر به ایجاد محدودیت برای شما باشد. شما قادر نخواهید بود برنامه‌ای را نصب‌کرده و یا اطلاعات زیادی را در گوشی خود نصب کنید. از سوی دیگر پرشدن حافظه می‌تواند باعث کندی گوشی شما شود.
  3. عدم اتصال آیفون به کامپیوتر یا لپ‌تاپ: کاربرانی که قصد گرفتن بکاپ و انتقال آن به کامپیوتر خود را داشته‌اند، ممکن است به مشکل عدم اتصال گوشی اپل خود به کامپیوتر مواجه شوند. این مشکل می‌تواند مانع انتقال داده‌های بین دو دستگاه در یکدیگر شود.
  4. فریز شدن گوشی آیفون: اگر در حین استفاده از گوشی اپل، ناگهان گوشی شما هنگ کرده و فریز شود، چکار می‌کنید؟ این مشکلی است که کاربران آیفون می‌توانند با آن مواجه شوند. در ادامه با ما باشید تا برای تعمیر موبایل در این مشکل راه‌حل‌هایی را بیان کنیم.
  5.  فراموشی پسورد آیفون: اگر شما هم مانند سایر افراد، رمز گوشی خود را تغییر داده‌اید و یا مدت‌هاست از حفظ کردن آن می‌گذرد، دچار فراموشی پسورد گوشی خود خواهید شد و این باعث می‌شود عملاً نتوانید هیچ کاری در گوشی خود به انجام برسانید.

عوامل مخرب در تلفن‌های همراه

آیا با مهم‌ترین عواملی که سبب خراب‌شدن تلفن‌های همراه ما می‌شوند، آشنایی دارید؟

در موضوع تعمیر گوشی، آشنایی با عواملی که آسیب‌زاترین و رایج‌ترین دلایل خراب‌شدن تلفن‌های همراه است، می‌تواند سبب جلوگیری موثر از این وقایع گردد. از جمله این عوامل می‌توان گفت:

  1. ·        بی‌احتیاطی: بی‌احتیاطی از مهم‌ترین دلایل خراب‌شدن تلفن‌های همراه است که موجب می‌شود تا گوشی شما در اثر یک‌لحظه غفلت از بین برود.
  2. ·        افتادن گوشی، قراردادن جسم فلزی سخت در کنار گوشی، روی تلفن نشستن در حالتی که گوشی در جیب عقب قرار دارد، رفت‌وآمد در یک مکان شلوغ.
  3. ·        گردوغباری در جیب و یا محل نگهداری گوشی که به‌تدریج باعث خراب‌شدن پورت‌های گوشی خواهد شد. قرارگرفتن در محیط‌های پر از ضایعات و … که همه این‌ها منجر به تغذیه نامناسب گوشی می‌شود.
  4. ·        رطوبت بالا، آب‌خوردگی، افتادن و ماندن در آب، افتادن در مایعات، اسپری مایعات به‌خصوص الکل روی تلفن هوشمند فعال، نفوذ مایع از پورت‌ها و … همه عواملی است که سبب خراب‌شدن بورد الکترونیکی گوشی می‌شود.
  5. ·        بسته نشدن برنامه‌ها و تجمع آن‌ها در پس‌زمینه گوشی، بارگیری و نصب برنامه‌های سنگین، عدم توجه به میزان قدرت گوشی، بازی‌کردن به‌صورت مداوم و کار کشیدن از گوشی، عدم پرهیز از کارکردن گوشی در هنگام داغ شدن، عدم به‌روزرسانی گوشی و برنامه‌های آن، عدم پشتیبانی از قانون شارژ ۲۰-۸۰ به این مفهوم که همواره شارژ گوشی خود را در این محدوده قرار دهید.
  6. ·        عدم اتصال دقیق و صحیح پورت‌ها و لوازم جانبی به آن، عدم دقت در جهت اتصال کابل‌ها به سوکت شارژ که منجر به خرابی آن می‌شود، فشار و زور در هنگام واردکردن کابل در سوکت شارژ، عدم تطبیق نوع پورت گوشی با کابل خریداری شده و … .
  7. ·        بارگیری و نصب برنامه‌های بد‌افزار، نصب برنامه از مارکت‌های ناشناخته، پر نگه‌داشتن حافظه داخلی، بی‌اعتنایی به هشدارهای گوشی موبایل.
  8. ·        پخش طولانی برنامه‌ها و بازی‌ها به‌صورت HD، قراردادن تلفن همراه در معرض نور مستقیم خورشید، شارژ کردن گوشی در حالت داغ بودن آن.
  9. ·        تنظیم apn، عدم جاسازی صحیح سیم‌کارت و کارت حافظه.
  10. ·        فشاردادن بیش از حد دکمه‌های گوشی، استفاده از قطعات نامناسب برای فشردن کلید، انداختن تلفن همراه و برخورد با جسم سخت.
  11. ·        عدم نصب به‌روزرسانی‌های رسمی، استفاده از رام‌های غیررسمی، فلش کردن و انجام روش‌های تعمیر گوشی به‌صورت غیرحرفه‌ای و بدون آگاهی که می‌تواند باعث بریک شدن گوشی شما نیز بشود.
  12. ·        استفاده زیاد از فلش گوشی، عدم تنظیمات صحیح خاموش‌کردن فلش، اینترنت زمانی که مقدار ظرفیت باتری به زیر ۱۵ درصد می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *