فراموش کردن پسورد آیفون

فراموش کردن پسورد آیفون یکی از مشکلات رایج کاربران آیفون است.گروه تعمیر این امکان را برای شما فراهم میکند تا شما بتوانید رمز آیفون خود را باز کنید.

آیفون به علت محدودیت های اپل،قابل روت کردن نیست و  دسترسی کلی به هسته گوشی را به کاربران نمیدهد.به همین علت کاربران باید پس از فراموشی رمز خود گوشی را به طور کامل ریست کرده و از اول راه اندازی کنند.

بر خلاف آیفون،گوشی های اندرویدی قابلیت دسترسی به هسته گوشی را دارا میباشند و پس از فراموشی رمز ورود به راحتی میتوانند رمز خود را بازیابی کننند.

اما تیم ما این امکان را به شما میدهد تا شما بتوانید رمز آیفون خود را بازیابی کنید و بتوانید دوباره از آیفون تان استفاده کنید.

فراموش کردن پسورد آیفون

اشتباه زدن رمز آیفون

وقتی پسورد آیفون تان را اشتباه وارد کنید،تا ۶ بار فرصت دارید تا رمز درست را بزنید و گوشیتان وارد منو شود در غیر این صورت آیفون تان برای مدتی غیر فعال میشود و اگر باز پسورد خود را اشتباه بزنید،آیفون تان برای مدت بیشتری غیر فعال میشود.اگر گزینه حذف داده ها را فعال کرده باشید،پس از ۱۰ بار وارد کردن پسورد اشتباه تمامی اطلاعات آیفون شما پاک میشود و باید گوشی را به آیتونز وصل کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

فراموش کردن رمز آیپد

گروه تعمیر،این امکان را به شما میدهد ک بتوانید رمز آیپد خود را بازیابی کنید و دوباره از آن استفاده کنید.گروه ما با متخصصین مجرب و دستگاه های پیشرفته میتواند قفل آیفون و آیپد شما را بدون باز کردن دستگاه و دستکاری در دستگاه،باز کند.

همچنین گروه ما با بیش از ۱۸ سال تجربه در زمینه تعمیرات میتواند با بهترین کادر و پیشرفته ترین تجهیزات خدمات بازیابی رمز آیپد و آیفون را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

تیم ما میتواند به صورت سخت افزاری نیز بازیابی پسورد آیفون را انجام دهد.درصورتی ک مشتریان رمز آیکلود خود را فراموش کرده اند،گروه ما میتواند رمز آیفون تان را به صورت سخت افزاری با تعویض قطعه مربوط بازیابی کند.این خدمت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای همراه با قطعات اصلی و گارانتی انجام میشود

تیم ما قطعه مربوط به آیکلود دستگاه شما را تعویض میکند تا آیفون شما قابل استفاده باشید.

در صورت فراموش کردن اپل آیدی و آیکلود،تعویض سخت افزاری قطعه تنها راه حل شما برای بازیابی پسورد آیفون تان میباشد و گروه تعمیر این امکان را به صورت تخصصی در اختیار شما قرار میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *