تخصصی ترین تعمیر مک بوک

تخصصی ترین تعمیرگاه مک بوک

تعمیر مک بوک

تعمیرگروپ همراه با متخصص ترین و مجرب ترین نیروهای خود آمادگی خدمت رسانی به شما در خصوص تعمیر مک بوک و رفع مشکلات آن میباشد .

خدمات تعمیرگروپ در خصوص تعمیر مک بوک :

  1. تعمیر پاور
  2. تعویض فلت
  3. تعویض رم و هارد
  4. تعمیر یا تعویض بُرد
  5. تعویض دوربین و اسپیکر
  6. تعمیر یا تعویض کیبورد و تِرک‌پد
  7. تعویض صفحه نمایش و تاچ بار
  8. تعمیر یا تعویض باتری و  تعمیر شارژر
  9. نصب و آپدیت سیستم عامل و نصب نرم‌افزار
  10. بازیابی اطلاعات بصورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
  11. تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک

 

تعمیر مک بوک

خب حالا به معرفی اجمالی مک بوک میپردازیم :

احتمالا تا حالا اسم مک‌ بوک اپل به گوشتان خورده و مدل‌های مختلف آن را دیده‌اید.

در این مقاله می‌خواهیم، به شما بگوییم که مک بوک اپل چیست، مزیت آن نسبت به بقیه لپ‌تاپ‌ها چیست و مدل پرو و ایر آن دارای چه ویژگی‌هایی هستند و چه تفاوت‌هایی دارند.

و به بررسی تعمیر مک بوک بپردازیم

با ما همراه باشید.

مک‌ بوک؛ برگ برنده اپل

مک بوک به لپ‌تاپ‌های قابل حمل اپل یا اولترابوک‌های این برند گفته می‌شود که به جای IBOOK G4 و پاور‌بوک‌ها وارد بازار شدند.  این سری از لپ‌تاپ‌های اپل در ابتدا برای استفاده دانشجویان به بازار عرضه گشت، اما انواع بعدی آن مناسب استفاده برای کاربردهای مختلف گردید.

مهم‌ترین تفاوت مک بوک با دیگر برندها در سیستم‌عامل آن‌ها است. سیستم‌عامل استفاده شده در لپ‌تاب‌های دیگر ویندوز است، اما سیستم لپ‌تاپ‌های اپل از نوع MACOS است که به‌ صورت انحصاری به خود این شرکت تعلق دارد.
این رابط کاربری از سال ۱۹۹۸ وجود داشته، اما به‌طور رسمی از ابتدای سال ۲۰۰۱ توسط اپل معرفی و به همراه کامپیوترهای این شرکت به بازار عرضه شد. این سیستم‌عامل تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه مختلف داشته است.

تعمیر مک بوک

مک‌ بوک پرو چیست؟

 

مک بوک پرو حرفه‌ای‌ترین لپ‌تاپ‌های اپل است که در دو سایز ۱۳ و ۱۵ اینچی تولید می‌شود. 

این لپ‌تاپ‌های قابل حمل اپل مناسب برای کاربری‌های مختلف مانند کارهای استودیویی، برنامه‌نویسی، طراحی و کارهای گرافیکی و… مناسب است.

مک‌بوک پرو دارای شش نسل متفاوت است و در هر سری قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است.

تعمیر مک بوک پرو خود را به تعمییر گروپ بسپارید

استیو جابز در سال ۲۰۰۶ از نسل اول مک‌ بوک پرو رونمایی کرد. اپل در این نسل از لپ‌تاپ‌های خودش، سی پی یو Core 2 Duo را به کار گرفته بود.

در سال ۲۰۰۸ مدیران اپل نسل دوم این لپ‌تاپ‌ها را به بازار عرضه کردند. کمپانی اپل در ساخت بدنه‌ و دیگر اجزای این نسل از کامپیوترهای قابل حمل، از آلومینیوم بهره برده بود.

این کمپانی بزرگ در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ قدم بزرگی در بهبود مک بوک پرو برداشت و در سال ۲۰۱۲ نسل سوم مک بوک پرو را معرفی کرد. اپل در نسل سوم این لپ‌تاپ‌ها از سی پی یو یا هسته مرکزی چهار هسته‌ای Core i7 و نمایشگری با قدرت تفکیک‌پذیری تصویر ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ استفاده کرد.

اپل در ساخت نسل سوم مک‌ بوک پرو، از تکنولوژی رتینا که منحصر به خود اپل بود، استفاده کرد. همچنین این لپ‌تاپ را به همراه کیبورد اختصاصی خود اپل، یعنی Butterfly  عرضه کرد.

تعمیر مک بوک پرو خود را به تعمییر گروپ بسپارید

این شرکت نسل چهارم این لپ‌تاپ را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد که در آن از سی پی یو یا هسته مرکزی نسل هفتمی کبی لیک (Kaby Lake) استفاده نمود. اما در بین سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۲۰، اپل از سری جدیدی رونمایی نکرد و همان نسل چهارم مک بوک را بهبود داد. به عنوان مثال در نسخه ۲۰۱۷، اپل هسته مرکزی کبی لینک را با اسکای لیک تعویض کرد تا بتواند قدرت پردازش سیستم مک‌ بوک را بالا ببرد.

تفاوت‌های مک‌بوک پرو و ایر

  • عدم نیاز به فن برای دفع گرما در مک‌بوک ایر
  • پردازنده گرافیکی بسیار قوی‌تر مک‌بوک پرو
  • وزن سبک‌تر مک‌بوک ایر نسبت نوع پرو آن

تعمیر مک بوک پرو خود را به تعمییر گروپ بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *